fredag 22 april 2011

Death from above

För några veckor sedan ordnades en målartävling i on line- format på Sveroks forum. Nu är runda två igång och temat för denna omgång är Death from above. Här är mitt bidrag till den tävlingen (sista anmälning är nu på söndag och sedan är omröstning i en vecka). Ett collage med bilder kommer att presenteras inom kort, men tills dess tänkte jag ge er ett litet smakprov (bilderna är ett test i min nybyggda fotobox så jag kämpar fortfarande att få alla inställningar i kameran rätt)

5 kommentarer:

  1. Klockren, helt enkelt en klar vinnare i tävlingen. Hoppas du får någon konkurrens så du inte soppar banan med kidsen nu bara

    SvaraRadera
  2. Vilken skillnad med bilden, helt annat djup i färgerna. Jag gillar dioramat, bra färgval och stämningen är grym.

    SvaraRadera
  3. han göra det nu, men som denniz sa innan så ska vi alla andra här på blogen gå in i nästa runda. då kommer det att bli lite svårare för honom att ta hem det XD.

    Den är grymt snygg, och vägen är grymt sexy lätt 9 av 10

    SvaraRadera
  4. när kommer denna upp på c.o.m.o.n då?

    SvaraRadera
  5. Tack för all vänlig respons!
    Jag hade inte planera att lägga upp den på cmon, men nu gjorde Muffin ett så bra jobb med collaget så den kommer upp där ändå inom kort!:)

    SvaraRadera