fredag 29 april 2011

Mawloc wip

Tjena folk, jag har vid sidan av allt DE målande börja jobba lite med min hema gjorda mawloc som har legat i hyllan och kolla på mig lite ledsen. Den börja ta lite form nu, nästan alla grund färger är på och nu ska jag fixa huvet på den. efter det så måste jag in och fixa lite små saker som jag missa och tog sönder med ari brushen så det ska inte ta allt för lång tid.

här kommer lite dåliga wip bilder jag tog nu.



Jag kommer att ägna helgen till lite hård day drinking till valborg men söndag så blir det att måla DE båtar så det ryker.

ha d så länge

muffin

1 kommentar:

  1. muffin .... ?

    The green parts are made with green stuff aye? now that I had worked with more green stuff I know how difficult it is to sculpt them O_O

    great work there!

    SvaraRadera