måndag 25 juli 2011

wraithlord


tjena folket,

jag fick min wraithlord här om dagen, den fick åka med till nyköping men när jag skulle sitta och fixa magneter till den så hade jag glömt den viktiga boren som jag behövde. det var inte så het från min sidan, men är man tank sprid så är man det.

den är iaf klar nu med lite olika vapen man kan panga på alla utom star cannon är med, jag kommer inte att använda den något. och som ni ser så har jag dumpa mitt svärd och gav han en stro lie i stället, tycker det är mycket snyggare. båda händerna har magneter så blir det problem på en turnering så är det bara att bytta.

det är vad jag har att bjuda på idag, jag kommer inte att måla den på ett tag. måste fixa ogers och dark eldar först. men håller jag min fart så lär det inte dröja länge innan jag kan börja på den här.


3 kommentarer:

  1. Helt klart skit coolt!

    /Mr:L

    SvaraRadera
  2. klart cool, jag blir sugen att måla upp en med

    SvaraRadera
  3. man tackar så mycket, jag är inte säker om jag vill måla den i blech bone eller om jag kommer att gå med vit. det är ett svårt val när det kommer till färgen jag ska använda på den här armen.

    allt jag vet en så länge är att jag ska göra en svart avatar med blå eld. det är FoW avatar som jag har här hemma.

    SvaraRadera