onsdag 7 december 2011

MERCS jobb

 Ello,

Igår var jag inne i stan och hämta upp ett nytt jobb jag fick, jag ska få måla lite MERCS till Arcane online. Vilket är ganska roligt mitt första jobb för en butik så man blev lite rak i ryggen efter det. Det som var roligt med det hella var att jag gjorde en Denniz. vad är en Denniz fråga du dig????

Jo att dra en Denniz är att man prata med folk utan att redigt veta vem dom är, och man bara maler på om sin sak och är bara glad över allt samt att man ger kretik rakt ut utan att tänka på vem personen är. Det blir liksom väldigt ärligt.

hur som, så prata jag med en dude som jobba på den butiken på en WM turnering jag var på ett tag sen. Jonas Nilsson hetter han tydligen så känner han dig Marttin hehe. just det gubbarna soz kommer av mig hella tiden. Dom är väldigt bra gjorda tycker jag mycket detaljer och inte så super svåra att jobbba med. Vissa var lite knepiga att pina men ger man det lite tid så får man allt på plats. Det jag behöver göra nu är lite GS jobb för att fixa lite armar och ryggar annars så är det bara att börja grunda.

Dom kommer att målas i CCC färg schema vvilket är gult och svart, jag är lite rädd för gul då det är en svår färg att jobba med. men jag ska nog ta och ge den gula färgen en match ska ni se nu jävlar är jag tagad till max.

 hitta en del av gjut formen när jag städa figarna, något som har hänt er ??? första gången för mig.
Efter ett par timmar så var alla klara, behöver lite sand och random crap på basserna så kommer dom att se pro ut. (det är en som saknas, dom har inte fått in den än)
Detta är min polare upp i dalarna, han hetter rocky och är lika borta som jag är. grymt skön hund, han har gått in i två barn vagnar redan. roligt att se mammor  som flippa ut. "Din hund vill döda mitt barn !!!!" en av dom sa det hi hi.


yes det är vad jag har att bjuda på, lite synd att jag måste vänta med Cryx nu ett tag men jag känner att 5 salta killar borde man kunna fixa ganska snabbt.


peace muffin :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar