lördag 3 december 2011

Uppdatering, Shaggoth och SM scout

Här kommer en snabb uppdatering på vad jag håller på med för tillfället (förutom att försöka stapla allt i kartonger...)
Det är en Shaggoth till Mansion of Madness som är en del av en comission jag gör nu (förutom några MoM figurer är det 5 modeller från fury of Dracula). Mellan penselbyterna bygger jag lite på en armé med Flesh tearers, ett projekt jag funderat på ett tag men äntligen gjort slag i saken och kommit igång med. Jag köpte några Flesh tearer shoulder pads från GW, men de var mindre än de "vanliga" så det får bli green stuff eller måla chapter symbols istället. Appropå det, någon som testat "Instant mould"?
Här är en WIP på Shaggothen och en första WIP på en scout till mina Flesh tearers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar