fredag 27 januari 2012

Space wolves update 2

De senaste dagarna har jag mest byggt modeller när det kommer till hobbyverksamhet (och nej, jag räknar inte jobb som hobbyverksamhet). Det har tyvärr blivit mindre tid än planerat, men en uppdatering på Space wolves armén jag jobbar med kommer här.

Jag har märkt att det är galet svårt att fota med ett fast objektiv utan stativ och andra hjälpmedel, men även om skärpan inte ligger över hela modellen så blev bilderna ok.
Jag började dessutom gör lite slitage på deras Rhino, en timme eller så till så kommer den att se bra ut.

Dessutom kommer en bild på några av modellerna till den andra Grey hunters squaden, redo att grundmålas nu i helgen.

2 kommentarer:

  1. något jag tycker om redigt mycket är dom där sakerna på dörrarna, på din rhino. väldigt skön fri hand du fick in där.

    SvaraRadera