söndag 20 maj 2012

Griffon och Chimera klara.

ello,

här är några saker jag har jobbat med nu under föra vecka. båda var med i målar tävligen nere i sthlm som var i lördags dock så tog dom inte hem något pris alls vilket var ganska synd. jag får helt enkelt trösta mig med att jag får bettalt för att måla upp dom haha.

tanken var del av ett litet mini expriment jag ville prova, var ute efter att få den ganska så sliten och smutsig. jag har fortfarande en liten läro kurva med att jobba med dom färgerna och pigmenten men det kommer nog att sitta ganska  snart.

där efter så var det en griffon från IoB som var ganska rolig att måla på, det som var det svåra. var att måla upp huden på lejonet men som jag belv ganska nöjd med till slut. jag blanda kaki färg med gult för att få dom tonerna jag var ute efter. sen så blanda jag runt den färgen för att göra olika skuggor.

peace muffin





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar