tisdag 27 september 2011

Back in the game...

Nu har jag och min fru fått en liten son till, han heter Lukas så det är därför jag inte uppdaterat något på ett tag. Men nu när allt landat igen så fick jag för första gången på länge lite tid att spendera i studion. Så jag tänkte fira med att börja lägga grunden till min greater demon of slanech. Här är grunden för huden, nu ska denna skuggas med oljefärger så det ska bli intressant att se hur denna artar sig. Kul att vara tillbaka på banan igen.

3 kommentarer:

  1. Kul att du är tillbaka, och stort grattis till tillökningen i familjen!:)

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till din nya son Lukas roligt att höra ^^ och välkomen tillbaka till hobbyn.

    @ Denniz var ett tag sen man såg något från dig, vad händer i din stuga nu för tiden ??

    SvaraRadera
  3. @ muffin: Det händer inte mycket målarmässigt för mig, har hamnat i en rejäl svacka och har inte rört en pensel på nästan 3v. Vi får se om jag kommer ur den, men jag har faktiskt övervägt att lägga ner målningen för ett år eller så då det inte känns roligt just nu. Jag har fortfarande ett beställningsjobb kvar och det kommer jag att göra klart (och ett bra jobb dessutom) men om det blir så mycket mer än det får tiden utvisa.

    SvaraRadera