fredag 25 maj 2012

Guild plus displaybas wip







4 kommentarer:

  1. Galet snyggt! Du har verkligen fått fram den rätta "Malifaux- känslan" i den där:) Grymt imponerad! Vi måste träffas under sommaren så jag får en chans att se den live!

    SvaraRadera
  2. Helt klart, jag har det rätt kasst ekonomisk så risken att jag kan åka till åka är minimal men du är alltid varmt välkommen hit vilken dag du vill

    SvaraRadera
  3. det var väldigt snyggt man, och du är inte den ända som har det ekonomiskt jobbigt. känns som att hela swe har det just nu. grymt sega tider men det är bara att mata på så kommer det att lösa sig.

    det brde blev väldigt snyggt jag tycker om det. men jag är inte såld på det svarta gräset, jag hade valt själv att ha grönt till brunt gräs. men det är o andra sidan min personliga smak på saker.

    det är iaf väldigt snyggt!!! är den till dig eller ett jobb ?

    SvaraRadera
  4. just denna är till mig själv jag är helt såld på malifaux as bra spel helt enkelt

    SvaraRadera