fredag 25 maj 2012

Söker delar

Jag tänkte att det kunde vara värt att utnyttja den här kanalen också för att försöka hitta några specifika delar.
Jag står i startgroparna för att påbörja ett projekt som jag tänkte jobba med under sommaren, men jag behöver lite hjälp. Jag letar efter de här sakerna från GW.

Delar från skeleton regiment boxen - hela eller delar av skelett, huvuden, armar osv. Bara det är omonterat och omålat kan det vara intressant.
Garden of Morr - kanske finns det någon som köpte den terrängboxen från GW och har delar kvar? Framförallt staket, gallerporten och liknande saker som jag är ute efter. Har du delar från den hör av dig så kollar vi vad som finns.

Mailadress till mig finns i blocket längst till vänster här på bloggen. Hör av dig om det så bara är ett skelett du har!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar